, , , ,

Brandos verta laukti. Nuostabusis „Kvapų namų“ balzamas

10:40



Vienokiomis ar kitokiomis pamokomis žmogus gyvenime paprastai būna gydomas nuo per geros nuomonės apie savo sugebėjimus. Man tokiu vaistu kosmetikos srityje tapo "Kvapų namų" kūrinys - „KN balzamas brandžiai odai“.

Nuostabi kalėdinė dovana, nustebinusi mane visomis prasmėmis. Tuo, kad faktiškai nuolatos buvo po pat nosimi. Tuo, kad niekad neatkreipiau į šį balzamą dėmesio. Nemačiau, neužsikabinau ir nesusigundžiau išbandyti. Taip pat tuo, kad jis toks nuostabus savo poveikiu.

Neslėpsiu, iki šio balzamo maniau, kad serumą ar apskritai ką nors iš eterinių aliejų, CO2 ekstraktų sau geriausiai galiu susimaišyti tik aš pati. Nes tik aš geriausiai žinau, kas man tinka ir patinka.

Ką gi, visiškai nelauktai teko pripažinti, kad tokia nuostata yra klaidinga. Be to, teko konstatuoti, kad ji, be kita ko, buvo pernelyg smarkiai užslopinusi mano smalsumą ir naujų atradimų alkį.

Išsivyniojau balzamo buteliuką ir pirmiausiai netikėtumu pritrenkė pats užrašas - BRANDŽIAI ODAI. Pavadinimas yra absoliučiai teisingas, rodantis, kad tai priemonė ne kūdikiams ir ne paaugliams, kas jau yra praeiti etapai. Bet, kita vertus, ir pensija dar tolokai. Antroji kilusi mintis buvo ne ką smagesnė: negi atrodau taip blogai???

Balzamas šiuo atveju nėra kietos ar pusiau kietos konsistencijos tepalas, tai skystas aliejų ir ekstraktų, eterinių aliejų mišinys.

Sudėtis nuostabi. Tausojantys, regeneruojantys granatų, sojų ekstraktai, lengvi erškėtuogių, saulėgrąžų, moringų ir šaltalankių aliejai, pakylėjantis dervingas cistų aromatas. Kvapas nerealus. Kam patinka cistai (Cistus ladaniferus), gali šią priemonę įsimylėti vien dėl to. Sveika lengvai oranžinė spalva, nulemta sudėtyje esančių erškėtuogių ir šaltalankių aliejų.

Pirmas kartas. Bandau tepti ant drėgnos odos po dušo. Fantastika - iškart susigeria į odą, nepalieka jokio riebumo, blizgumo. Toks jausmas, kad visai ne aliejų mišinį tepiau, o prabangų kremą.

Spėkite, dėl ko šį „Kvapų namų“ balzamą brandžiai odai vertina jį atradę žmonės? Dėl jo lengvumo, puikaus įsigėrimo.

Dabar ir man lengva patikėti, kad šį balzamą mėgsta net ir tie, kuriems su aliejais susidraugauti nelabai pavyksta.

Prisipažinsiu, nors kūnui aliejus, sviestus mėgstu, bet veido priemonėms esu labai išranki: arba eteriniai aliejai, arba CO2 ekstraktai, kalbant išskirtinai tik apie pirmines medžiagas. O jas derinu pati. Atsiprašau: iki šio balzamo derinau tik pati. Patinkančio bazinio aliejaus kaip ir neturiu. Bet žiūriu į absoliučiai matinę, švytinčią, minkštą ir atsigavusią odą nuo „KN balzamo brandžiai veido odai“ ir negaliu atsižiūrėti.

Šį balzamą iš pradžių naudojau vakarinei veido priežiūrai, vietoje serumo nakčiai. Bet mane jo kvapas ir poveikis taip užkabino, be to, šaltojo metų sezono orai duoda savo, todėl ėmiau šį balzamą lašinti ir ryte į veido losjoną. Tai darau ne pirmi metai, kai išsiverčiu be atskiro riebaus žieminio kremo, tiesiog turimą patinkančią priemonę pagal sezoną papildomai „pariebinu“ kuo nors, kas tuo metu tinka ir patinka.

Tenka atvirai prisipažinti, kad kol kas visi mano turėti ekstraktai yra atidėti vėlesniam laikui. Jų vietą užėmė šis užburiančio kvapo ir nuostabaus poveikio „KN balzamas brandžiai odai“. Gaila tik to, kad šis topinis metų atradimas (esu tikra, kad jis puikiai derės ir prie pavasario/vasaros) mano namuose neatsirado anksčiau.

„KN balzamo brandžiai veido odai“ sudėtis, INCI: Helianthus annuus seed oil, Rosa rubiginosa seed oil, Oenothera biennis seed oil, Moringa oleifera seed oil, Punica granatum seed extract, Glycine max germ extract, Cistus ladaniferus oil, Hippophae rhamnoides fruit oil, Rosmarinus officinalis leaf extract.


Įsigyti galima „Kvapų namuose“. Priklausomai nuo kiekio, kaina svyruoja nuo 27 iki 58 litų.

Jums dar gali patikti

0 komentarai (-ų)