, , , , , ,

„Madara“ grožio dėžutė: SPRING 19 leidimas

18:11



Multibrandinės ar vieno gamintojo grožio dėžutės suteikia galimybę išbandyti naujienas ar bent jau neturėtus dalykus. Rinkdamasi tokią dėžutę visada įvertinu, ar tai nebus vien tik mėginėlių rinkinys už aukso kainą. Optimalu, kai rinkinyje pasiūloma viso dydžio produktų ar sumažintų kelioninių versijų ir, žinoma, mėginukų.

Apie kaimyninės Latvijos „Madara“ atradimų dėžučių turinį nebuvau girdėjusi, tačiau Facebook algoritmai mane priskyrė „Madara“ auditorijai. Gamintojo puslapyje peržvelgiau, kas buvo ankstesnėse dėžutėse, ir užsisakiau iškart dvi - pavasario ir būsimą šių metų rudens variantą.

Pagrindiniai faktai:

  • „Madara“ per metus išleidžia dvi dėžutes - pavasarį ir rudenį,
  • Dėžutės būna pritaikytos sezonui,
  • Kiekvienoje dėžutėje būna bent po porą viso dydžio produktų,
  • Dėžutės atspindi gamintojos inovacijas ir tikrai pagrįstai galima tikėtis gaminių iš "New" kategorijos,
  • Greitai atsiunčia.
„Madara Insider Beauty Box Spring 2019“ turinys:

  • Apsauginis švytintis paplūdymio BB kūnui „SUN15“(viso dydžio, 100 ml - 21,95 euro - štai ir atsipirko dėžutė), 
  • Plaukų kondicionierius „Grow“ apimčiai padidinti (viso dydžio, 175 ml - 19,90 euro), 
  • Savaiminio įdegio pienelio „Fake It“ mini versija (10 ml), 
  • Pieneliu virstančio aliejinio šveitiklio „SCRUB“ mini versija,
  • Plaukų šampūno „Grow“ mėginukas,
  • Apsauginio pienelio „SUN20“ mėginukas,
  • Dieninio veido kremo mėginukas.
Įdomiausias ir jau išbandytas švytintis paplūdimio BB „SUN15 Beach BB Shimmering Sunscreen“ (visas dydis). Jis tonuotas, nepalieka net užuominos į baltus dryžius, būdingus apsauginėms priemonėms su mineraliniais filtrais. Tačiau švytėjimas gana intensyvus ir yra pritaikytas kūnui. Šviečiant saulei veidas tikrai pernelyg smarkiai švytėtų, patarčiau taip nerizikuoti.

Išbandytas ir „Grow“ plaukų apimtį didinantis šampūnas (mėginukas), kurio sudėtyje yra grybų fungi, cinko, vitaminų B3 ir B5. Jis permatomas, skalsus, slidus, gerai putojantis ir labai skaniai, nostalgiškai kvepia. Jei kaina būtų konkurencinga su mano naudojamu „Aubrey Rosa Mosquetta“ šampūnu, visai magėtų pakeisti. Tačiau kol kas laimi „Aubrey“ (12,45 euro/325 ml).

Plaukų kondicionierius „Grow“ (visas dydis). Lengvas, malonus, neapsunkinantis plauko. Spėju, kad intensyvios priežiūros ir sunkių priemonių reikalaujantiems storiems, šiurkštiems plaukams jis būtų per lengvas, tačiau ploniems plaukams - super. Beje, pakuotė pagaminta iš augalinės kilmės plastiko ir jaučiasi, kad jis storesnis, mažiau plastiškas nei įprastas, bet naudojimo patogumui jokios įtakos neturi.

Lengvas apsauginis pienelis „SUN20“ (mėginukas). Čia išsiplėsiu šiek tiek. Kadangi turėjau ir „Madara“ apsauginio kremo „SUN30“ mėginuką, pradėjau nuo pastarojo. Gerai, kaip nuo mažiau perspektyvaus. Na ir nustebau be galo pamačiusi, kad „SUN30“ yra tonuotas, akimirksniu susigeria ir yra labai malonus ant odos. Iš spalvos net ir nereikia tikėtis nieko daugiau, išskyrus, kad jos paskirtis padaryti apsaugą nematomą. Pirmą kartą gyvenime apsaugą nuo saulės tepiau lydima ne pareigos „reikia“, o todėl, kad buvo taip malonu... Užsisakiau visą dydį vasarai.

Maniau, kad ir „SUN20“ bus tonuotas, bet ne - jis įprastos baltos spalvos. Nesunkus, gerai pasiskirsto, bet mielumu nusileidžia „SUN30“. Patarimas: peržvelkite gamintojo pateikiamas nuotraukas, nes ima ir kartais iš esmės nustebina turinys.

Dieninis kremas „Madara Daily Defence Cream“ (mėginukas). Netikėtai patiko irgi. Ko visiškai nelaukiau, tai stebėtino panašumo į biodinaminius „Martina Gebhardt“ kremus konsistencija ir tepimo pojūčiu. Kremas nestipriai maloniai kvepia, yra neriebus, ant odos tepasi vos su slydimu. Jau nekalbu apie tai, kad yra „Nut free“, tai yra jo sudėtyje nėra alergizuoti galinčių riešutų produktų.

Šveitiklis „Exfoliating Oil-to-Milk Scrub“ ir savaiminio įdegio pienelis „Fake It“- dar neišbandyti ir laukia savo eilės.

Apibendrinant galiu pasakyti, kad pakuotės ir vizualiniai sprendimai man labai rezonuoja su tuo, kokį įsivaizduoju šiaurietišką baltišką identitetą. Taip pat stiprios „Madara“ siučiamos žinutės, kviečiančios mažinti plastiko vartojimą ir kosmetikos priemonėmis neteršti vandenynų.

Visa kita ruošiuosi išbandyti vėliau ir su nekantrumu laukiu rudeninės „Madara“ dėžutės. Jos kaina 27,95 euro, vertė - didesnė nei 40 eurų. Jau galima užsisakyti šių metų rudens ir kitų metų pavasario dėžutes, abi už 37,95 eurus, kai jų vertė viršija 80 eurų

„Madara“ reklamą pastebėjau Facebook'e ir prenumeravau iškart abu šių metų dėžutės leidimus už 37,95 euro, nes taip gaunasi pigiau. Tokiu atveju vienos dėžutės kaina - 18,9 euro.

Tiesa, „Madara“ nemokamai siunčia nuo 50 eurų, o užsakant iškart dvi dėžutes pagal nutylėjimą jos skaičiuojamos kaip vienas užsakymas, taigi - susitaupo.  

Jums dar gali patikti

0 komentarai (-ų)