Pirmiausiai reikėtų prisipažinti, kad geriant kavą ir braižant būsimojo tinklaraščio planus, negalvojome, kad šis projektas pareikalaus tiek laiko ir pastangų. Mokomės visko. Taip pat neišvengiame nesusipratimų, kurie suteikia gyvenimui daugiau skonio. Ta proga, kad jau paskelbėme 100 įrašų ir švenčiame mažą jubiliejų, kviečiame į užkulisius!
Pirmas netikėtas „krikštas“ įvyko tuomet, kai iš vienos blogo skaitytojos gavome elektroninį laišką, jog neveikia informatyvi nuoroda, taip pat - vienas „Natūralaus ID“ įrašų (???), todėl ji galėtų padėti ištaisyti šiuos trūkumus.
Kaip tik buvome paskelbę apie 50 įrašų. Krėtė lengvas šiurpas pagalvojus, kiek reikės laiko patikrinti kiekvieną, nueiti į visas nuorodas ir surasti, kuri iš jų susigadino. Skaitytoja sutiko palengvinti mūsų dalią ir pasakyti, kad neveikia nuoroda į kavinių ir restoranų vertinimo duomenų bazę. Kadangi ji tokios duomenų bazės nerado ir pati, pasiūlė mums vietoje jos įdėti savo atstovaujamo salono, su visomis prekėmis, nuorodą (???). Na, arba kur nors kitur bloge - taip atsilygintume jai už geranorišką pagalbą.
Šis blogas yra absoliučiai nekomercinis. Mūsų pirminis ir nesikeičiantis pasirinkimas - nevarginti akių iššokančiais intarpais ir kolonėlėmis. Tuo labiau - nenukreipinėti į nieko bendro neturinčias parduotuves/salonus/butikus.
Taigi, atsisakėme ir įdėjome pataisytą nuorodą į Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos duomenų bazę. Ko pagrįstai tikėtųsi mūsų skaitytojas.
Ups, mūsų „Facebook“ fanų ratas tuojau pat sumažėjo vienu žmogumi. Ką gi, tikimės, kad verslas mūsų ex-skaitytojai sekasi puikiai ir linkime jai sėkmės!
Kodėl orai tapo svarbūs?
Teisingai sakoma - nėra blogo oro, yra tik netikusi apranga. Tačiau tai negalioja, norint padoriai nufotografuoti bet ką, ko nesinori tiesiog numesti ant šluostės prieblandoje.
Būtent todėl vykstant iš namų tapo svarbu neužmiršti pasiimti kartu ką nors, kas dar neįamžintas nuotraukoje.
Lygiai taip išėjau su prancūziškų prekių bagažu. Daug bagažo. Gražios vietos, bevaikščiojant pavyko pagauti kadrų. Bėda tame, kad telefono atmintis ne guminė, o kadrų saugoma panašių ir jie užima nemažai vietos. Pratryniau be sąžinės graužimo ir užmiršau, kadangi naujas priemones bandome ilgai ir nuobodžiai, kol susidarome galutinę nuomonę.
Ir štai, pagaliau ateina eilė prancūziškajam „Avril“ šampūnui. Ramu, nes nuotrauka yra. Tik užbaigiam tekstą ir viskas. Susirandu nuotrauką... Ojoj, suklydusi palikau būtent blogąjį variantą. Gal ne blogąjį, o tiesiog juokingą:
Kiti neatpažinti objektai: mirtų hidrolatas
Namuose yra, sakykime, keletas „Kvapų namų“ hidrolatų buteliukų su originaliu ir neoriginaliu turiniu, todėl imant į rankas kaskart būtų ne pro šalį įsitikinti, kas viduje. Pamenu, kad mirtų hidrolato „Kvapų namuose“ tuomet pavyko įsigyti faktiškai paskutinį vienetą. Saugotina, taupytina retenybė!
Fotografuojant „Lavera“ kūno losjoną šauna į galvą mintis: rasota gaivi rožė. Pasakyta, padaryta. Atsinešu vieną iš hidrolatų buteliukų, smulkia dulksna nupurškiu fotografuojamą paviršių. Kas taip kvepia?? Čia ne paprastas vanduo, čia mano mirtų hidrolatas! Buvo gaila neišpasakytai:
Jau esame prisipažinę, kad mes anaiptol ne profesionalios fotografės.
Spėkite, ką sudėtingiausia nufotografuoti ir su kuo kankinamės dažniausiai? Su šokoladais! Net nesinori skaičiuoti, kiek jų buvo suvalgyta, taip ir nepavykus vaizdo perkelti į ekraną :)
Ką daryti? Ekrane barzdotas vyras!
Blogą kūrėme pasinaudodamos paprasčiausiais siūlomais įrankiais, tačiau pajutę, kad atėjo laikas perrengti jį šiuos laikus atitinkančiais drabužiais, nutarėme pakeisti tinklaraščio išvaizdą iš esmės.
Gerai, prisipažįstame... Mes ne tik ne fotografės, bet dar ir su informacijų technologijomis draugaujame labai santūriai.
Laikas pasikeitimui buvo pasirinktas gana saugus: beveik naktis ir gili naktis. Nes neabejojome, kad imantis tokio darbo nesusipratimų gali būti. Ne tik gali, bet ir bus.
Taigi, programavimo kalba, tinklaraščio vaizdo ir kategorijų „sustatymas“. Didžioji dalis lyg ir gaunasi, valio! Eilinį sykį paspaudžiamas peržiūros mygtukas ir o, dangau... Ten, kur „Apie mus“ ekrane stovi barzdotas vyras ir nė nemano trauktis. Tuo tarpu aprašyme teigiama priešingai: esame statistinės gyventojos. Bet pažiūrėjus niekaip nepasakysi, kad tai apskritai „jos“!
Prisiminus šį epizodą darosi juokinga iki negaliu. Užtat tuomet streso buvo iki kaklo. Kaip vyruką išprašyti lauk? Išgyvenant pasimetimo ir siaubo jausmą net nešovė į galvą pasidaryti ekrano vaizdo kopiją. Aišku, gaila, tačiau dalį šablono iškirpome ir rodome, kokį vyriškį turėjome svečiuose:
Derlius ir įdomioji statistika
Trumpa statistika, kas įvyko per 8 mėnesius, kuomet gyvuoja „Natūralus ID“.
Kaip minėjome, paskelbėme jau 100 įrašų.
Kaip ir galima laukti iš moterų, labiausiai pripildėme Kosmetikos kategoriją. Žinoma, jeigu mums būtų geriau pasisekę su šokoladų fotografavimu, galbūt (bet tik galbūt) tvirčiau atrodytų ir tinklaraščio maisto lentyna. Juokaujame :)
Šio tinklaraščio įrašai yra peržiūrėti apie 13 tūkst. kartų, daugiausiai naršant iš Lietuvos.
Kaip mums pačioms bebūtų keista, „Natūraliame ID“ naršo žmonės iš Turkijos, Vokietijos, JAV, Kolumbijos, Indijos, Indonezijos, JAE, Čekijos ir kitų užsienio šalių. Jei tai ne užsienio lietuviai, tuomet labiausiai tikėtina, jog domina produktų (ypač „spalvotų“) realios nuotraukos.
Pagal turimą „medžiagą“, šis tinklaraštis be užsikirtimo galėtų veikti dar mažiausiai keturis-penkis mėnesius, net jei nebesirūpintume naujomis temomis ir nauju turiniu.
Ypatingai sušildė ieškotos raktinės frazės „nuodai meškiukų kailyje“ ir „cheminės medžiagos meškiuko kailyje“.
Mes džiaugiamės, kad Jūs skaitote, domitės, klausiate. Ir tikimės, kad bent truputį pradžiuginame Jus: skania kava, nauja lūpdažio spalva, praktišku patarimu.
Ačiū, kad esate kartu!
0 komentarai (-ų)