, , , , , , ,

Reikia kremo. Su charakteriu! I dalis

17:54




Natūralių ir ekologiškų kosmetikos priemonių rinka Europoje dar labai maža. Rinkos tyrimų bendrovės „Organic Monitor“ duomenimis, 2012 metais natūralių ir ekologiškų kosmetikos priemonių pardavimai sudarė vos 3,5 proc., arba 2,5 mlrd. eurų (8,6 mlrd. litų) visų kosmetikos priemonių pardavimų. Kitos tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės GTI vertinimu, absoliuti dauguma, arba beveik devynios iš dešimties moterų naudoja veido kremus.Tai neginčijamai viena populiariausių kasdieninių odos priežiūros priemonių.

Ekologiškų veido kremų pasirinkimo galimybės, net ir apsiribojant kelių procentų rinkos dalimi, yra nemažos. Kaip nepasirinkti kremo, apie kurį nereikėtų su nusivylimu pasakyti „deja, joks...“?


Šis įrašas neskirtas tam, kad kremai būtų išanalizuoti pagal savo tipus, riebumą, nors truputį paliesime ir tai. Įrašas skirtas kremams, kurie turi istoriją ir turinį, peržengiantį indelio ribas. 

Tokie kremai ryškiai išsiskiria Lietuvos rinkos kontekste, kuri, nieko nuostabaus, ima atkartoti užsienio tendencijas: „Pagamink savo kremą ar losjoną, ir išmok jį parduoti“. Tokie kremai priskirtini truputį beveidžiams, paremtiems sausomis žiniomis ir taisyklėmis. Truputį to, šlakelį ano, galiausiai - kofeino/šilko/kolageno. Ir tarsi turėtų veikti. Teko bandyti tokių techniškų kremų. Na ne. Tarsi kremas, tarsi tepi, tarsi geriasi, bet jis „joks“. 


Iš gamintojų, siūlančių kremus su charakteriu, istorija, ryškiu savitu veidu, paminėtume du. Abu iš Vokietijos, abu remiasi antroposofine, arba žmogų kaip visumą aprėpiančia filosofija. Tai „Dr.Hauschka“ ir „Martina Gebhardt“. 



Daktaras R.Hauschk'a ir jo filosofija


„Dr.Hauschka“ kosmetika ir vaistiniai preparatai yra gaminami Austrijoje gimusio daktaro, antroposofo Rudolf'o Hauschk'os (1891-1969) įkurtoje gamykloje WALA, esančioje pietų Vokietijoje. 


Ar žinote, ką reiškia abreviatūra WALA? Vokiškai ji skamba kaip Warme-Asche, Licht-Asche, arba Šiluma-Pelenai, Šviesa-Pelenai. Rinkoje vis labiau įsigalint cheminėms medžiagoms, šiam genialiam žmogui kilo mintis palyginti, ar susintetinta ir natūraliu būdu išgauta anglis yra identiškos. R.Hauschka tuo pagrįstai abejojo, kaip ir apskritai sintetinių medžiagų nauda.

WALA savo gyvavimo istoriją pradėjo nuo medikamentų, kurie gaminami remiantis homeopatijos principais. 

R.Hauschka kartu su bendraminčiais, tarp kurių buvo antroposofas Rudolf'as Steiner'is, ieškojo atsakymo, kaip gamtines substancijas perkelti į preparatus, kad juose atsiskleistų gydomoji augalų galia, o patys preparatai nebūtų konservuojami nei temperatūra, nei „nuodais“. Atsakymu tapo R.Steinerio mintis: „Tirkite ritmą, ritmas užtikrina gyvenimą“.

Iš esmės, WALA filosofija remiasi:

1) augalų gyvybės ritmu, pradedant para, baigiant metų laikais,
2) augalų išsitempimu-susitraukimu,
3) temperatūra, kurioje augalas gyvena.

Trumpai tariant, šilumos, šviesos, vandens ir žemės jėgos sukuria augalą, jo gyvybinę galią. WALA dirba principu, kad augalą verčiant skysčiu, o pačiam augalui netekus įprastos savo formos, jo prigimtinė galia būtų tausiai išsaugota ir gydytų. R.Hauschka sukūrė vandens užpilų gamybos metodą, remiantis ritmika ir procesų poliškumu: šviesa-tamsa, šiluma-šaltis, judėjimas-ramybė. Tokiu būdu paruoštos substancijos išsilaiko ilgą laiką, nenaudojant nei alkoholio, nei kitų konservantų.


Iš esmės „Dr.Hauschka“ gaminiai, kurių yra daugiau kaip 130 (2009 metais į rinką išleista vadinamoji medicininė linija specifinių poreikių turinčiai odai „Dr.Hauschka Med“), ir yra paremti natūraliu ritmiškumu, holistiniu principu, t.y. siekiu subalansuoti ne tik fizinį kūną, bet ir emocijas, jausmus. Ritmo režimą „Dr.Hauschka“ siūlo naudoti ir odos priežiūrai.



Septynios „Dr.Hauschka“ įmonės siūlomos taisyklės, kurios gali pakeisti Jūsų odą:

1. Nenaudokite naktinio kremo ir oda Jums padėkos.
2. Panašus gydo panašų.
3. Nustok šveisti - Tavo oda ne vonios grindys.
4. Sudedamosios dalys yra svarbu... Geros sudedamosios dalys yra svarbiausia.
5. Jūsų oda yra protinga.
6. Ne visos veido grožio procedūros yra vienodos.
7. Ritmas yra raktas į sveikatą ir gyvybę.

Trumpai perbėkime šiuos punktus.


1. Naktinio kremo atsisakymas, kaip teigia „Dr.Hauschka“, padeda odai poilsio metu regeneruotis pačiai, o nuolatinis naktinių kremų naudojimas atpratina pasirūpinti savimi.


2. Pagal antrąjį punktą riebiai, aknės varginamai odai bus pasiūlyta naudoti aliejų, o sausai odai - lengvą drėkinamąjį kremą. Kodėl? Nes tai pati logiškiausia išeitis. Sausinantys, bealiejiniai produktai riebią odą skatina gaminti dar daugiau sebumo. Lygiai taip su sausa oda. Jei ji nuolat gaus riebių priemonių, patikės, kad pačiai nereikia nė truputėlio stengtis.


3. Dėl šveitimo: susiduriame su „Dr.Hauschka“ metodu „Press and roll“ („Spausk ir suk“) bei jų vienu populiariausių produktų, duona kvepiančiu, labai švelniu grūdėtu neputojančiu prausikliu „Dr.Hauschka Cleansing Cream“. Taip, prausikliu, o ne šveitikliu. Gamintojas pasisako prieš visas aštrias ir sausinančias odos šveitimo priemones, kurios sutrikdo odos funkcijas ir paskatina ankstyvą senėjimą.


4. Apie „Dr.Hauschka“ naudojamų ingredientų kokybę galima numanyti iš aukščiau aprašyto paties įkūrėjo požiūrio. Naudojami biodinaminiu būdu išauginti, ekologiški, tausiai surinkti augalai, kitos natūralios medžiagos. Šios įmonės mokymuose dalyvavę specialistai teigia, kad jei į darbą šioje gamykloje ateina prastai nusiteikęs, nelaimingas žmogus, darbdavys suteikia jam laisvo laiko, leisdamas atitrūkti ir atsigauti. Iš tikrųjų nuostabu, kad prie „Dr.Hauschka“ produktų liečiasi tik laimingi, besišypsantys žmonės.


5. Apie odos protingumą. „Dr.Hauschka“ teigia, kad oda yra protinga tiek, kad sugebėtų pati pasirūpinti savimi. Tuo tarpu pačios įmonės gaminiai, priešingai nei kitų gamintojų produktai, teigiama, neslopina odos funkcijų, jų nesutrikdo, tačiau gerbia odą, padėdami jai siekti balanso bei atsinaujinti.


6. Šeštąja taisykle „Dr.Hauschka“ primena, kad remiasi ritmiškumu ir balansu atliekant veido priežiūros, grožio  procedūras. Įmonė apmoko ir sertifikuoja grožio specialistus, kurie perima įmonės filosofiją ir dirba su jos produktais.


7. Dar kartą prisimenant pamatinį „Dr.Hauschka“ filosofijos pagrindą, gamintojas teigia, kad ne tik augalai, bet ir žmogus turi savo ritmą. Tai ir mūsų širdžių dūžiai, ir kraujo tekėjimas ir 28 dienų odos atsinaujinimo ciklas. Viskas yra ritmiška, todėl svarbu tai prisiminti ir to laikytis tam, kad būtų užtikrinta sveikata, gyvenimo balansas, odos atsinaujinimo procesai.


„Dr.Hauschka“ siūlomas kosmetikos priemonių asortimentas yra pakankamai platus įvairiam skoniui bei poreikiams.


Pačiais geriausiais, įdomiausiais, verčiausiais dėmesio gaminiais įvardintume jau paminėtą „duoninį“ prausiklį, „Dr.Hauschka“ blakstienų tušą, rožių dieninį kremą („Dr.Hauschka Rose Day Cream“), jo light variantą („Dr.Hauschka Rose Day Cream Light“), atjauninančią kaukę („Dr.Hauschka Rejuvenating Mask“)  bei niekur kitur nesutiktą, spalvą suteikiantį perregimą koncentratą („Dr.Hauschka Translucent Bronze Concentrate“). 

Vien teiginiai apie koncentratą „perregimas“ ir „suteikiantis spalvą“ skamba kaip vienas kito paneigimai. Ši priemonė, kurią „Dr.Hauschka“ pozicionuoja ne kaip dekoratyvinės kosmetikos, o kaip veido priežiūros priemonę (taip taip, kartu su visais gaminamais kremais), suteikia odai rusvą sveiką spalvą ir saulės bučinio efektą. Koncentratas toks universalus, kad jį galima derinti su bet kokiu įprastu patinkančiu kremu, losjonu ar aliejumi, jis neriebina, nekeičia jų savybių. Kiek teko naudoti šį koncentratą, labai patiko, kad spalvą galima dozuoti laipsniškai tiek, kiek reikia. Be to, koncentratas suteikia odai sveikatos ne tik vaizdu (spalvina ir suvienodina toną), bet ir pilna to žodžio prasme gydo nedidelius odos netobulumus.


Ši kosmetika nėra pigi, todėl pradžiai būtų saugiau įsigyti mėginukų arba rinkinius.


„Dr.Hauschka“ kosmetikos galima įsigyti:

"Biotekoje"
"Sveikuose produktuose"
"Violey"
"Hannover-biologisch" - prekiauja tik „Dr.Hauschka“ gaminiais
"Mondebio"


„Dr.Hauschka“ gaminiai yra išieškoti, apgalvoti, labai kokybiški - klasika. Šio gamintojo filosofija mums padarė didelę įtaką renkantis ir naudojant produktus, todėl manome, kad „Dr.Hauschka“ yra verta išskirtinio dėmesio.

Laukite tęsinio. Antra dalis bus skirta "Martina Gebhardt" kremams.

Jums dar gali patikti

0 komentarai (-ų)