, , ,

Veido masažas iki bambos. Iki pėdų.

09:21

Kam neverta gailėti pinigų, siekiant atrodyti ir jaustis gerai? Brangiam veido kremui? Krempudrai? Klasikiniam raudonam lūpdažiui? Hm.. O ką pasakysite apie masažą? Atpalaiduoti raumenys, suaktyvinta kraujotaka ir limfa, nuimtas stresas, sugrįžusi gera nuotaika padaro stebuklus. Smagiausia, kad tai kainuoja pigiau negu atostogos, geografiškai arčiau ir todėl masažas yra viena labiausiai pasiekiamų atsipalaidavimo formų ištisus metus.

Galėčiau ilgai vardinti, kas man nepatinka masažo kabinetuose. Sterili, biurokratiška aplinka, besibaigiantis griežtai atmatuotas laikas ir ant kulnų lipantis kitas klientas, fantazijos/išmanymo neturėjimas, apsiribojant tikslinės paskirties buteliukais: čia valiklis, čia kaukė, čia kremas. Teko ir primygtinai reikalauti, kad būtų naudojamos tik ekologiškos priemonės, ir pajusti geležinės masažistės jėgos prezentaciją. Mėgstu, kai būna visiškai priešingai. Koordinatės: Vilnius. Ekologija be kompromisų. Elytė. Sveiki ir sveikos atvykę į geros savijautos pasaką.


Šį įrašą leidžiame sau, nes išbandėme visko tiek ir tiek. Ir turime prabangą su Jumis pasidalinti tuo, kas labiausiai patinka. Tai ne reklama ir ne kvietimas apsilankyti, todėl adreso nerašysime, telefono neskelbsime. Tačiau, išlaikydamos „Natural ID“ įrašų formatą, kaip įprastai pabaigoje nurodysime kiek ir už kiek. Jei norėsite, Elytė surandama be didelių problemų. Nenorėsite - tiesiog paskraidykite ir pasvajokite kartu su mumis.

Cheminė priešistorė

Seniai seniai, kai dar lankiausi pas paprastą „cheminę“ kosmetologę, ji gausias mano odos problemas bandė spręsti rūgštine kosmetika. Nors prašydavau mažiausios koncentracijos priemonės, net ir nuo tokios jausmas būdavo, tarsi oda tuoj nusiners nuo veido.

Nebepamenu, kokie vėjai pirmą kartą mane atpūtė pas Elytę, bet ji pirmoji paklausė, ar man niekas nesakė, kokia pas mane plona ir jautri oda? Ir kad rūgščių man negalima?

Ką čia slėpti, mano oda buvo riebi, todėl jos sausinimas, valymas ir nusluoksniavimas rūgštine kosmetika pagal visuotinai priimtą logiką buvo tarsi ir išeitis. Bet man tai neveikė. Kuo veikė, tai skausmu, jautrumu, diskomfortu. Ir net iškenčiant visa tai, problemų nemažėjo nė per milimetrą.

Atidavusi savo veidą Elytei, suvokiau, kad ji žino, ką daro. Ne veltui rašėme apie „Dr.Hauschka“ - šios klasikinės, ekologiškos, vokiškos kosmetikos pas Elytę buvo pirmąją Lietuvoje. Ir švelnus, supratingas jos elgesys su plona ir jautria oda privertė keisti ir savo supratimą, kaip sau padėti.

Per eilę metų oda susibalansavo, atsigavo, pamiršo kankynes rūgštimi. Sakyčiau, kad dabar ji yra normali ir net į sausumą. Visa tai nutiko naudojant ekologiškus kremus, aliejus, eterinius aliejus ir CO2 ekstraktus. Ko oda nepamiršo ir pamiršti nenori - nuostabių masažų.


Kaip galima įvardinti Elytės daromą veido masažą labai paprastai? Neuro sedatyvinis. Atpalaiduojantis, nuimantis spazmus, patempiantis, pakeliantis, atstatantis, tonizuojantis. Pas ją einu dėl savo sveikatos, savijautos ir malonumo, todėl nejaučiu pareigos užsirašinėti kiekvieną žingsnį, žymėtis kiekvieną buteliuką ir reikalauti CV. Ji turi daug patirties, yra gerai žinoma ir vertinama ekologijos mylėtojų. Seniai. Jiems jos vardas ir darbas nėra jokia naujiena. Dirba daugiausiai su „Martina Gebhardt“, „Kvapų namų“, kitų eko gamintojų priemonėmis. Ir žongliruoja jomis meistriškai. Kaskart būna sumaišoma, sulašinama kažkas naujo ir tik man. Žinau, kad kai kitą kartą ateisiu, vėl bus kažkas dar nepajausto.

Veido masažas iki bambos. Ne, ką Jūs - iki pėdų!

Penktadienis, darbo savaitė likusi už nugaros. Bet palikusi pėdsakus įtampa, stresu ir nuovargiu. Einu į veido masažą. Kiek pamenu, tiek ir iki dabar - pradžia tradicinė. Šiltas drėgnas audinys ant veido ir krūtinės. Ir karšto vandens pūslė prie pėdų. Šilta ir gera. Guliu ir mąstau, kad per žemai galva. Norėtųsi pagalvėlės ar suvynioto rankšluosčio, bet jei nėra, vadinasi, Elytė geriau žino. Neprašau jokių pakeitimų.

Švelniai nuvalomas makiažas ir sumaišomas kažkas. Su cistų eteriniu aliejumi. Ir dar ryškiai migdolų likeriu kvepiančiu abrikosų kauliukų aliejumi. Nuo kvapo skanumo tiesiog sukasi galva. Ir masažuojama, masažuojama, masažuojama... Neskubant, lėtai, kantriai. Veidas, kakta, kaklas. Užtrunkant prie atskirų taškų. Dar pagalvoju, ar žaisčiau pati su savimi šitiek laiko? Nejuokaukite, tikrai ne. Aš viską greitai, skubu, taupau laiką, lekiu. O taip gera tiesiog pagulėti šitame amareto ir cistų debesyje, neskaičiuojant laiko.

Masažas pereina į mano mėgiamiausią formatą. Prieštaringų judesių formatą, atleiskite už neprofesionalumą. Kakta švelniai spaudžiama žemyn, o kaklas nuo nugaros keliamas aukštyn. Spaudžiama ir keliama. Spaudžiama ir keliama. Nuo įvairių minčių virte virę mano smegenys išsijungia pačios, nebesuprasdamos, kas dedasi. Jaučiu, kad mano galva ir kaklas supasi ant rankų - lėtai į vieną, lėtai į kitą pusę. Suprantu, kad paaukštinimai būtų tik trukdę.

Nežinau, kiek užtruko laiko, bet nuo kažkurio momento pajutau, kad savaime pasitempė ir kaklas, ir veidas, ir skalpo oda. Tarsi nuo jos nukrito sudžiūvusi, kaustanti papier-mâché kaukė. Aš guliu ant labai patogios pagalvės. Stop! Kažkuris sąmonės kraštelis suvokia, kad po galva jokios pagalvės nėra, kaip ir nebuvo, tačiau pojūčiai sako ką kita - aš realiai ją jaučiu po savimi ir tai, kaip patogu ir gera gulėti. Čia aš pati buvau įsitempusi, persisukusi. Ne pagalvės man reikėjo, o atsipalaidavimo, raumenų sustatymo į vietas.

Kuo man be galo patinka Elytės veido masažai, kad veidas masažuojamas iki bambos. Ir rankos masažuojamos. Ir karšto vandens pūslės sušildytos pėdos taipogi sulaukia dėmesio sau. Viena pėda į šoną, kita į priekį. Vienoje liečiamas vienas pirštas, kitoje - kitas. Nechaotiškai, lėtai, tikslingai, harmoningai.

Bonusai

Nepatikėsite, per šį masažą masažuojami net akių vokų kraščiukai.

Po masažo turiu laiko susivynioti į kamuoliuką ir ramiai pasnausti, niekas neskubina ir neišprašinėja pro duris.

Ir trečias bonusas. Buvo be galo malonu sulaukti klausimo, ką pasidariau su veidu? Nuostabiausias komplimentas.


Ką rodo veidrodis?

Veidas atsigavęs ir skaistus. Lengvai pasikeitusi veido forma, nes pakilo jo kontūras. Geras buvo liftingas. „Palengvėję“ skruostai. Išnykusi įstriža kaktos raukšlė - labai daug ir įtemptai mąstau. Atpalaiduotas skalpas, kurio niekaip nepavyksta atpalaiduoti pačiai nei nesąmoningai, nei sąmoningai. Nepadėjo net metalinis galvos masažuoklis.

Žinote, kokios nepastovios yra moterys. Norisi naujos kosmetikos, naujos technikos, naujų pojūčių, naujų grožio receptų. Esu tokia ir aš - ieškanti, bandanti, bet man Elytė yra ne lygties X-as, o pastovi, nekintanti konstanta.

Veido masažo kaina yra 120 litų/ minimum 1,5 valandos.


PS nuoširdžiai prisipažįstant, nenorėjau šio teksto rašyti dėl įvairių priežasčių. Sunku perteikti, sunku atspindėti. Nesinorėjo standartizuoti to, kas sunkiai susitalpintų į konkrečią lentynėlę. Tie, kas gyvena su ekologija ir joje, Elytę žino ir žinojo, šis įrašas nieko nepakeis. Bet vistiek malonu dar kartą išgyventi malonias emocijas ir pasidalinti jomis. Visiems gražių šv. Velykų!

Jums dar gali patikti

0 komentarai (-ų)