, , , , ,

Kosmetikos naujovės: inovatyvus makiažo šepetėlis, koncentruota micelinė bazė

10:23

„RMS Beauty“ nuotrauka

Tokias mini apžvalgas paprastai rašau apie naujienas, kurios didžiąja dalimi atvejų nerizikuoja tapti ne tik pirkinių, bet ir norų sąrašo dalimi. Tačiau mėgstu „paganyti“ akis ir kartu norisi atkreipti dėmesį į gamintojų išradingumą. Pradėsiu nuo JAV makiažo priemonių gamintojos „RMS Beauty“ naujojo šepetėlio „skin2skin“, skirto makiažo pagrindui dengti. Pirkti nesirengiu, bet įdomu. Antroji naujiena - koncentruota micelinė bazė.

„RMS Beauty“ naujo dizaino šepetėlis

Šis šepetėlis, pagamintas iš sintetinių šerelių, atrodo kaip susuktas rankšluostis ką tik paruoštame viešbučio kambaryje. 

Pasak „RMS Beauty“, niekur nematytas (bent man - tikrai) šio šepetėlio dizainas sukurtas iš tankių, skirtingo ilgio plaukelių, kurie akimirksniu sulieja makiažo pagrindą, įspausdami jo spalvą į odą, o ne dengdami pagrindą sluoksniais. Šepetėlis yra storesnis apačioje ir plonesnis viršuje, o tai leidžia šereliams pasiekti kiekvieną veido linkį. Gamintoja pažymi, kad toks šepetėlis padengia poras, tačiau kartu netampo pačios odos.

Gamintojas rašo būtent taip, o kaip yra iš tikrųjų - galiausiai pasakys pirkėjos.

„RMS Beauty“ tinklapyje šio šepetėlio kaina - 38 JAV doleriai.

Europoje naujuoju „RMS Beauty“ makiažo pagrindo šepetėliu prekiauja Didžiosios Britanijos „Naturisimo“, kur šepetėlis kainuoja 30 svarų.

Prekės ženklo „RMS Beauty“ įkūrėja yra profesionali vizažistė Rose-Marie Swift, dirbusi su žurnalais „Vogue“, „Harper's Bazaar“, „Marie Claire“, „Elle“. Ji darė makiažą Gisele Bunchen, Zoe Saldana, Miranda Kerr, Tilda Swinton, Demi Moore, Sophia Coppola, Celine Dion.


Kaip neretai būna, ji savo gamtai draugišką verslą įkūrė susidūrusi su rimtomis sveikatos problemomis. Apie Rose-Marie Swift ir jos istoriją plačiau galima pasiskaityti „RMS Beauty“ tinklapyje.


„Aroma-Zone“ koncentruota micelinė bazė


„Aroma-Zone“ nuotrauka
Micelinis vanduo tapo nemažos dalies moterų odos priežiūros dalimi. Panašu, kad kiekvienas kosmetikos gamintojas stengiasi rinkai pasiūlyti savo micelinio vandens variantą ir panašu, kad lyderio pozicijų neužleidžia „Bioderma“.

Kadangi „Bioderma“ mažai ką bendro turi su natūralumu, tai man didelio džiaugsmo nekelia. Kita vertus, prisiklausius istorijų, kaip kai kurie natūralūs miceliniai vandenys ne tik putoja (?), bet ir palieka veidą lipnų, nesistebiu, kad jų nesinori naudoti. Prisimenant micelinio vandens paskirtį švariai nuvalyti odą be prausiklių - tik su vatos diskeliu, suprantu moteris, kurioms nesinori prilipti prie pagalvės.

Prancūzijos „Aroma-Zone“ sukūrė koncentruotą micelinę bazę, iš kurios galima pasigaminti micelinį vandenį, losjoną/kremą ar gelį pagal savo skonį.

Gaminys, be abejonių, skirtas moterims, kurios pačios mėgsta pilti, skiesti, maišyti. „Aroma-Zone“ siūlo pasinaudoti sukurtais receptais ir parinktomis proporcijomis. Pastebėčiau tik, kad renkantis įvairius hidrolatus ir skiedžiant jais koncentratą, prireiks natūralaus konservanto. Ir, kas be ko, patogaus naujo buteliuko.

Visiems odos tipams tinkantį nuosavą micelinį vandenį galima pasigaminti naudojant 10-15% koncentrato. Mišriai ir riebiai odai skirtams geliui prireiks taip pat 10-15% koncentrato, o makiažą nuvalančiam pieneliui arba kremui - 5-15% micelinio vandens koncentrato.

Galbūt tai atsakymas į klausimą, kodėl 3,9 euro kainuoja vos 50 ml koncentrato - nes jo reikia mažos dalies.

„Aroma-Zone“ koncentruotos micelinės bazės sudėtis, INCIGlycerin, Aqua, Sodium PCA, Sucrose laurate, Hydrogenated starch hydrolysate, Sucrose dilaurate, Sucrose trilaurate, Biosaccharide gum-1, Glyceryl caprylate, Sodium levulinate, Sodium anisate.

Jums dar gali patikti

0 komentarai (-ų)