,

Ekologijai skirtas „Moters“ numeris su „Nivea“, „L'Oréal“ mėginiais

08:20


Nesu nuolatinė žurnalų skaitytoja, bet kartais pavartau. Gavusi naujausią, birželio mėnesio „Moters“ žurnalo numerį nudžiugau pamačiusi, kad kaip tyčia jis skirtas ekologijai, o viršelyje nurodytos temos sufleravo, kad paskaityti bus apie ką.

Temos: „Morkos kremo indelyje“, „Augalinis aliejus grožiui puoselėti“, „Jaukus namas iš molio ir šiaudų“, „Lina Plioplytė: plastikas žudo, todėl išmokau gyventi be jo“, „Švedės Jeannette Almstrom ekoverslas Lietuvoje“, „Eksperimentas: ar veiksminga populiarioji sulčių dieta“, „Renata Valčik: cerebrinis paralyžius vaikui - ne nuosprendis“.

Nežinau, kaip kiti skaitytojai, tačiau pamačiusi teminį bet kokio žurnalo numerį, skirtą mane dominančiam klausimui, kitko ir nesitikiu. Tik to, už ką pasiryžau mokėti. Todėl sunku suvokti, į kokią tematiką įsipaišo į šį ekologišką numerį įklijuoti pusiau sintetiniai, nieko bendro su ekologija neturintys „Nivea“ bei „L'Oréal“ kosmetikos mėginiai.


Jei nesuklydau skaičiuodama, vos aštuonios reklamos kažkaip siejasi su ekologija ar bent natūralumu, o, tarkime, tarp birželio pirkinių: „Chanel“, „Dior“, „La Prairie“ ir panašūs gaminiai. Makiažo, kvepalų idėjas atspindi taip pat nieko bendro nei su ekologija, nei su natūralumu neturintys gamintojai, nors čia ir eko rinkoje egzistuoja mados bei gaminių kaita. 

Žinoma, mano keliami klausimai yra retoriniai, nes ne temai ieškoma tinkančių gaminių, o patys gaminiai arba jų linijos padiktuoja „temas“ apie lūpas, antakius ar kitas kūno vietas.

Išvada? Kaip šiais metais nežinojau, taip, matyt, ir kitais metais vėl neprisiminsiu, kad birželį „Moteris“ rašo apie ekologiją, nes nenoriu prisidėti prie taršos, mesdama į sąvartyną mėginius „ne į temą“.

Žurnalo „Moteris“ kaina - 2,17 euro.

Jums dar gali patikti

0 komentarai (-ų)